Down down doooooooooown

Besökte barnmorskan i morse och nu har lillan lagt sig med huvudet neråt.
Det känns faktiskt, för nu är trycket mer intensivt neråt.
Sista tiden nu kommer nog att gå ganska fort...förhoppningsvis! =)
Hur gör man för att ha tålamod hörrni?

Idag vart jag även bjuden på semla hos vännen Vanja. Supergo sådan...riktigt färsk och fin.
Semlor, det kan vara det godaste i kondisväg just nu.


Jag är inte det minsta intresserad av handboll...men nu kan jag inte ge fan i att bry mig, för Sverige ligger under mot Danmark just nu!!
Sverige som varit så duktiga och vunnit en massa. Men nu, nu sket det sig.
5 minuter kvar av matchen och Sverige behöver 6 mål till... KOM IGEN NU SVERIGE!

Jaja, med detta sagt så tänker jag runda av denna dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0