En torsdag

Jag som verkligen hoppades på att snön sakta men säkert skulle smälta bort.
Sicken otur, för det har snöat idag och är minusgrader igen.
Vi har ju trots allt haft vinter, en rejäl vinter, så nu tycker jag väl ändå att det räcker.

Ikväll ska jag baka...det har jag bestämt! Vet dock inte vad jag ska dra till med, men något riktigt gott skulle inte sitta fel. Någon go bulle kanske, eller kaka möjligen.
Karln min vill ha ostfrallor...enbart för att det verkar så där jätteskoj att baka. =p

Nu är det inte långt kvar tills jag går in i vecka 34. Vart tog tiden vägen?
Haha, galet! Och jag som inte har tyckt att jag fått sån vidare värst stor magen kan nu bara konstatera att den är ändå väldigt stor! Det går så fort, men hinner inte med att märka hur grymt snabbt den växer.
Tjockis på heltid nu...och jag gillart!!

Ska la ta och leta lite recept på onyttigheter.



Kommentarer
Postat av: Vanja

Ljuvliga tider :)

2011-01-20 @ 17:09:58
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0