Frulle

När jag köper frukost så längtar jag oftast efter just att få äta frukosten dagen efter...va det än är för någe.

Idag köpte jag vaniljyoghurt (så klart laktosfri) och så har jag frysta bär hemma som jag lägger i kylen ikväll så de är perfekta i morgonbitti. Så nu sitter jag och tänker på att jag ska få äta det i morgon...jag kommer att tänka och längta innan jag somnar...och jag kommer vara överlycklig i morgon när klockan ringer när jag vet att jag äntligen ska få äta´t.

Onödigt vetande... ^^


Har haft en fullspäckad dag idag. Underbart att flänga runt en massa faktiskt...det känns som att man får så mycket gjort även om inget är av speciellt värde. Gillart!

Nääe, nu tänker jag lägga mig i sängen och glo lite på tv innan jag somnar.

Natti natti!





Kommentarer
Postat av: Vanja

Åååh, jag brukar oxå längta efter morgondagens frukost om jag handlar nå jag inte brukar äta dagligen! :) Imorrn har jag dock ingen spännande frukost alls... hmm!

Sov gott! :)

2011-01-23 @ 23:11:42
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0