Ibland undrar man

Igår vart jag påmind om att det faktiskt är 10 år sen jag gick ut 9:an och började på gymnasiet.
VA?!
Vart fasiken tog tiden vägen? Helt sinnessjukt!



Det låg ett brev i lådan om att det är dags för klassfest minsann.
Sjukast är nog att jag brukar tänka på den klassen och tiden ibland. Tänka om det någonsin kommer att vara någon som drar ihop och fixar en återträff...och javisst, någon har gjort det nu som det verkar.

Om jag ska gå?
Jag vill verkligen, verkligen gå på denna återträff. Jag diggade min klass.
Till och med att jag drömde om detta i natt..!
Men så hör då till saken att jag ska bli mamma, och det sker enligt beräknad tid endast 13 dagar före denna arrangerade klassfest, vilket då förstås resulterar i att jag förmodligen inte kommer att vara så sugen på´t då.
Tänk om det ändå kunde vara efter sommaren istället. Att klassfesten va i typ augusti, då hade jag utan att ens tveka anmält mig.

Jag vet inte om man kan kalla detta för otur...
Men jag som skulle tycka det skulle vara så grymt kul kan nu förmodligen inte gå...
Man kanske ska fixa en egen klassfest nästa år..  Hö Hö.. ^^


Nu är jag så trött att mina ögon kollar på varandra...dags att bege sig in i sovrummet.







Kommentarer
Postat av: Emely

Vad är det jag läser? Klass återstäff? Låter ju jätte kul! Vem är det som anordnar den? När ? Var? Hur?

Många frågor nu, förlåt. Vet ju knappt längre vart min post tar vägen! :)

Kul att följa dej på bloggen!

Kram

2011-01-24 @ 02:26:02
URL: http://emelykullman.blogg.se/
Postat av: malin

Alla som gick ut 9 de året ska gå på återträff.. Till åh med hela lommarn & Roslags är bjuda där den 26 mars.

Så de e nog ngt företag skulle jag tro som skickar ut de där..

Puss

2011-01-24 @ 14:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0