Längtar tills i morgon!

Det vankas nämligen IKEAbesök!
När man sitter och tänker så kommer man på en massa saker som måste inhandlas. Det är tame inte bara att skaffa barn...det är en del saker som måste fixas till barnet också.
Jag kan dock inte tycka annat än att det är superkul att shoppa saker till den lilla!
Vem tycker iofs inte det?!

Nu är det bara att hålla tummarna för att jag hittar alla de saker jag ska ha...och gärna lite smått och gott...behövligt..till! =)

Jag har ju drabbas av en otrolig värk då den där nedrans nerven ligger i kläm...blir lite tufft att gå en heldag på IKEA.
Men det ska nog gå bra ändå...jag får dra vagnen helt enkelt, då får jag bra stöd när jag går.

Nu jädrar ska jag kika på Let´s dance. Tycker dock inte att det är så många roliga med och tävlar denna gång. Meeen, jag tror jag får hejja på Bagge! ^^

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Vanja

Jag hejjar oxå på Bagge, nallebjörnen :)

2011-01-07 @ 21:07:15
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0