Nervkläm

Jag har i två dagar nu haft som en ilande värk från svanken och ner till knäväcket på vänster sida. Kan i stort sett inte belasta benet alls.
Nu kanske jag har fått svar på vad detta kan vara...ischiasnerven..(stavas?). Någon nerv i allafall..
Lilldonnan ligger förmodligen och trycker mot nerven vilket gör att det ilar till av smärta. Strålar liksom.
Fantastiskt måste jag säga...för det finns en risk att jag får gå med denna värk tills magen är tom igen.
Kanske är dags för mig med att få känna av lite av härligheterna en graviditet kan bära med sig.. =p

Jag går för övrigt in i v.31 i morgon...9 veckor kvar! <3




Nu ska jag fixa lövbiffen och kika till potatisgratängen, sen blire middag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0