Ny vecka, 35

Tillbaka efter en fullspäckad helg må jag säga!

I lördags så vart det som sagt IKEA. En aning mindre pengar i plånboken kom jag hem med en spjälsäng, dess tillbehör och några småsaker som förstås va väldigt behövliga. Bland annat en ny toasits i trä.
Jädra tjusigt det vart...men satan så hårt det va att sitta på! Vanesak gissar jag... ^^

Jag kunde förstås inte vänta med att montera ihop spjälsängen...så syrran hjälpte mig att fixa den, bädda den och "installera" den där den ska stå.
Himlans, nu är det på riktigt! Nu längtar man ju ännu mer tills lillan kommer.
SÄNGEN ÄR BÄDDAD OCH KLAR! KOM NU!     Kärlek!

Köpte även en sån skötdyna med ett urgulligt underlägg till. Jag skulle mer än gärna börja fixa med att lägga fram den och fixa inne i badrummet...men det är nog lite för tidigt än.
Skulle även vilja packa väskorna till BB, men det är väl också en aning för tidigt...eller? =p

Jag älskar när allt som ska vara klart redan är klart...i förväg...slipper man bry sig om det sen.
Men men, kan gott vänta någon vecka till.


Har i allafall tagit tag i försäkringskassan och skickat in begäran om föräldrapenning. Håller tummarna för att det kommer att gå vägen för mig. Brukar annars ha en fruktansvärd otur med allt sånt där som heter ersättning.
Håller verkligen tummar och tår.


Tjusigt väder idag, ska nog kasta mig ut på promenad, om tån min vill sköta sig idag!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0