"Räddad"

Dra på trissor!
Idag va dagen då man skulle ringa till försäkringskassan märkte jag.

Hamnade förstås i kö men behövde inte vänta mer än 2 minuter. Härligt! 
När jag kom fram fick jag prata med den trevligaste mannen som verkligen tog sig tid att hjälpa mig och svara på alla mina frågor.
Tack vare honom har en STOR sten från mina axlar lossnat.
Man kan faktiskt säga att han gjorde min kväll.
Nu är det bara att hålla tummarna att handläggarna är lika snälla mot mig. Att allt går vägen som det ska utan krångel.
Jag brukar ju annars ha en fruktansvärd otur med liknande ärenden.


Väntar på att karln min ska komma hem från någe föreningsmöte...jag börjar bli hungrig.

Annars har min dag varit himla bra. Började med en supergo lunch med bästa Malin.
En sväng nere på stan resulterade i ett par mammajeans och en tröja. Behövligt!

Börjar känna mig trött i skallen...så inte blire sent för mig ikväll. Skulle nog kunna somna med en gång bara jag blundade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0