Sköööönt

Vila, vila, vila...jag är så jädra utvilad! =p

Slocknade kvart i 1, strax efter att jag skrivit de förra inlägget. Sen har jag sovit tills nu.
Känner att jag gärna skulle sova en stund till, men nu får det vara nog tills det är dags för natten.

Kan meddela att jag fortfarande ännu inte känt av någe i hjärtområdet...dubbelslag har kommit emellanåt, men det kan jag få ändå.
Så, jag är återställd! =) "Peppar peppar"
Jag ska inte säga att jag mår bra, för då jävlar får jag tillbaka och mår så som jag så glatt sagt att jag inte mår!

Vi har denna vecka börjat med Roslagskassen. Så igår kom leveransen med råvarorna och recept för fem dagar. 
Igår åt vi Kycklingklubbor med grönsaksquinoa. Mycket gott!
Ikväll blir det choritzogryta eller biff a la lindström...få se!
Men än så länge, tummen upp för Roslagskassen.



Kommentarer
Postat av: Vanja

Vi kanske ska dricka te och bara chilla nån dag ett tag, tillsammans? ;) hihi.

2011-01-11 @ 22:10:02
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0