Stick i armen

                                                     
 
Va och tog influensasprutan idag. Gravida är ju en riskgrupp och får ta sprutan gratis.
Jag har gått och velat i veckor och "glömt" bort att gå och ta den.
Idag tog jag mod till mig och gick till sjukhuset. Fick med mig mamma som stöd.
JAG HATAR SPRUTOR!!!

Armen är lite öm nu bara, och jag hoppas att jag gjorde rätt som tog sprutan. Man blir ju nojjig att man gjort någe som påverkar bebisen negativt.
Men som sköterskan sa så är det nästan garanterat inte farligt eftersom de går ut så hårt me att gravida ska vaccinera sig.
Nu håller jag tummarna för att inget händer.
Jag har ändå gått så pass långt så barnets alla organ är färdigutvecklade och bebisen ska nu bara växa till sig innan det är dags.


Nu ska jag försöka fixa lite middag...
Sen så kunde jag inte låta bli...det blir semla te "efterrätt"!


 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0