Bränt stålar

När jag kom hem från IKEA i lördags så började jag genast att montera ihop byrån jag köpte.
När den va färdig och ställd på plats i sovrummet så vart jag super nöjd. Över förväntan!
När vi några dagar innan stått och mätt på ett ungefär hur mycket den kommer att stå ut från väggen och hur nära sängen den kommer att stå så lät det ungefär :
"Vi måste ju ha en byrå, och denna är ju samma serie som sängen, struntsamma att den står ut lite, vi måste ju som sagt ha en byrå."

Men som jag sa, över förväntan! =)  Riktigt nöjd...över en jädra byrå!!




Jag va näst intill oflyttbar på lördagskvällen efter allt ståhej. Men jag har så svårt att bara vara still och ta det lugnt, så jag föreslog att vi på söndagen (igår) skulle dra till Arninge centrum för att kika lite.
Det som lockade mest va Babyland, men det stängde en timme före alla andra affärer...den vanliga turen.

En annan stor faktor till den lilla resan va att jag är i grymt behov av nya skor. Och...jag hade verkligen tur på den biten i allafall. Fyra par fick jag med mig hem. Mer än nöjd!
Fastnade riktigt mycket för ett par. De va lite söt-fula på någe vis! Diggade dom riktigt!




Så, idag då tro?
Möjligt att det blir IKEA igen när Rickard kommer hem.
Lite utav det viktigaste som skulle inhandlas i lördags va hyllor till vardagsrummet. De som vi bestämt oss för att vi skulle ha va ju så klart slut.
Lika så va borden vi tänkt att ha som soffbord slut.
Mycket va slut! Lördag och mitt i rean...
Vi gör ett nytt försök, förhoppningsvis ikväll då. Sen är nästan allt som ska inhandlas i "möbelväg" färdigt innan lillsessan kommer!

Tills dess så drar jag och letar gardiner och hämtar ut ett paket som väntar på posten! =)





Kommentarer
Postat av: Erica

Exakt! jag trodde man kunde ringa ner dit och boka en tid med sin barnmorska eller bara ringa ner när man just var orolig eller dylikt. Men det kunde man inte tydligen! :/ Riktigt besviken faktiskt :(

2011-01-10 @ 14:37:38
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Stina

Vad härligt att börja komma i ordning! Jag kan förresten tipsa om Lindex, de har väldigt bra kläder för små prinsessor :) Bra utbud, bra basplagg, billigt och fint :) Kram!

2011-01-10 @ 19:31:26
URL: http://baralitevi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0