Nu så

Hyllorna kom upp i tisdags i allafall! =)
Knasigt hur några hyllor på väggen och nya soffbord kan göra en hel lägenhet mer behaglig.
Är grymt nöjd med resultatet.
Passade även på att sätta upp två hyllor i köket...nu börjar det likna något här hemma!
De ä GULD!!


  "The kitchen...eller köket som vi säger i Sverige"       


Igår va jag totalt upptagen med att städa. Allt går lite långsammare med tiden.. ^^
Gjorde rent ugnen, micron, torkade kaklet i duschen...ja, allt sånt där som är skittrist att göra. Men nu slipper man det på ett tag.
Och Rickard va en ängel och dammsög när han kom hem också.

Den lilla i magen kan inte riktigt bestämma sig hur hon ska ligga idag. Känns nästan som hon ska trycka och puckla på så hårt att jag rullar ur soffan.
Meeen, det är häftigt och härligt att känna att hon har det bra där inne i det trånga!
I tisdagskväll så kunde jag gott och väl känna en knytnäve "komma ut" på vänster sida om naveln.
Vart på riktigt rädd först, den är ju så liten, som en cocktailtomat liksom... jag antar att det va lillans näve i alla fall.
Snacka om coolt!
Jag älskar att ha en bebis i magen! Smärtan jag känner tack vare ischias och allt stånk och stön...det försvinner när jag tänker på hur fantastiskt det är att jag faktiskt har ett liv i magen som jag och Rickard skapat tillsammans! Vårat mirakel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0