v.34

Idag går jag in i vecka 34..och bara för att "fira" detta så tänkte jag bjuda på något jag inte bjudit på tidigare...
Här får ni nakenbilder på kaggen!! Enjoy! ^^





Så där bor just nu våran lilla sessa...fattar inte hur bebisar får plats!
Cellskräck...!!


Idag är vi lite nervösa. Klockan 15 ska vi befinna oss på föräldragrupp. Undra ja om det kommer att vara någon/några man känner igen. Norrtälje är ju inte så stort så någon känd nuna måste man ju träffa känns det som.

Väntar på att Rickard ska komma hem från jobbet...så ska passa på att duscha och göra mig i ordning innan han dyker upp.

Over and out!




Kommentarer
Postat av: malin

Fint gumman! Ses vi ngt i veckan? Torsdag?

2011-01-24 @ 18:18:58
Postat av: jenny

vi e lika mycket gravida du och jag. Eller ja, du är exakt en vecka före mig evelina! fan va kul! En fika på stan med barnvagn kanske?!

2011-01-25 @ 15:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0