Blindtarmsinflammation!

Det va vad jag åkte på i måndagsmorse. Jäääävlar vad ont det gör! Jag trodde att jag stod och snart skulle föda barn alltså. Haha




Så, sen i måndags har jag legat inne på sjukhus. Opererades i går morse och sedan dess har jag mått pyton. Lika så idag, men idag är det inte alls lika illa. Så dag fick jag äntligen åka hem till min lilla tös, som det för övrigt inte har gått någon nöd på. Hon har ju fått leka med sin pappa hela dagarna. =)

Jag återkommer i morgon när jag känner mig piggare.
Kan beskriva mitt tillstånd som EXTREMT bakfull!

Over and out



Kommentarer
Postat av: fia

haha dom passar nog snart ska du se =)



lät inte kul med blindtarmen :/

2011-07-08 @ 10:47:49
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0