Systrar

Jag är så otroligt nära min syster att jag verkligen kan känna vad hon känner. När hon känner smärta så gör det ont i mig också. När hon är glad så är jag glad. När hon känner saknad så gör jag lika så.
Jag känner med min syster mer än vad jag någonsin trodde att jag skulle göra.
Hon behöver aldrig tala om, jag vet!

Känslan som hon har i kroppen har jag också. Jag vet precis hur hon känner sig och jag kan ibland få som en panikkänsla över att jag inte kan göra något åt det.
Jag älskar henne så otroligt mycket och jag önskar henne det bästa av det bästa!!!!!

Denna låten fastande i mitt huvud här om dagen....och ja, jag behöver nog inte säga mera!
Du vet...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0