"Den har jag gjort alldeles själv"

Det slog mig just... För länge sen (i februari närmare bestämt)  så skrev jag om något som jag satt och knåpade på. Jag skulle visa när den blev färdig, vilket jag totalt glömt bort.
Idag när jag stog och fyllde på så kom jag ju på att jag inte visat hur min uppfinning blev.
Så, här kommer min egensydda förvaring:

                        Här utan "fyllning"



Här är den då fylld med diverse saker som behövs vid blöjbyte och bad.
Även mina pads får plats så fint.. =p




Vi har väldigt ont om plats i badrummet och jag visste inte alls hur jag skulle lösa förvaringen av blöjor och tvättlappar med mera. Då slog det mig att jag sett något liknande någonstans, men den skulle säkert kosta en förmögenhet (som allt annat man behöver till bebisen). Så jag knåpade ihop en liten ritning i huvudet hur jag ville ha det och sen va det bara att leta upp någe tjusigt tyg.
Jag använde mig faktiskt av vaxdukar. Smart att kunna torka av om det skulle bli lite kladdigt och va inte alls svåra att sy i.
Jag måste säga att detta kan vara något av det bästa jag någonsin kommit på.

Visst ja, kan ju meddela att våran lilla tös slipper att få tillbaka frejkan. Yeeeeeyh!!!
Vi va på Astrid Lindgrens idag och höften såg bättre ut än sist. Dock tror de att Moas vänster höft är sen i utvecklingen. Det kommer att bli helt bra, frågan är bara hur lång tid det kommer att ta. Har vi tur så är det prima redan efter sommaren.
Nacken va fortfarande inte så bra som de ville...fortsätta med stretching och så går vi ju och träffar sjukgymnasten.
Detta klarar vi galant tror jag! =)




Kommentarer
Postat av: malin

Jätte fin & perfekt förvaring!

Duktig du;)

2011-06-10 @ 09:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0