Föräldragrupp

Idag drar vi till Familjens hus och träffar föräldragruppen. Vi missade ju första mötet men nu tänkte vi minsann inte missa att gå.
Är faktiskt ganska nervös. Men det ska nog gå bra. 
Jag är nämligen en aning folkskygg. Förr kunde jag inte ens gå in i en matbutik själv, men det har jag lärt mig nu. Nu kan jag till och med tycka att det är skönt att handla själv. Bara för att få den lilla tiden för mig själv.
Jaja, nog om det..

Har rensat lite i Moas byrå. 
Jag vill inte lägga bort alla kläder, jag har svårt att inse att våran lilla tjej växer så det knakar. =p Det är med en skum magkänsla som jag lägger bort kläderna. Himlans va tiden går fort alltså!!


Tråkigt inlägg utan bilder...igen. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0