Helgen

Sån jädra bra helg vi har haft alltså!!!
I en lite avkortad berättelse...:
I fredags kom Rickards bror och hans tjej över på middag och övernattning. Vi skålade i mousserat vin och hade allmänt AStrevligt! =)

På lördagen så drog vi ner på stan för att komma hem med en massa nytt till Moa. Det va även Custom Bike Show, men jag tycker inte att det är så intressant att betala för att se, så en sväng på stan vart utmärkt.
Vi avslutade lördag dag med en typ middag uppe på Kontrast. Kvällen slutade med ost och kex med Sandra och Johnny hemma hos oss.

I går så va vi över på middag med resten av Rickards familj. Grillat, såklart! =p

Idag då, ja idag har jag varit hem till mamma för att städa och tvätta bilen. Nu är jag helt schlut! Varmt och svettigt vill jag lova. Men ack så fin bilen blev! =)

Försökte få upp en bild jag knåpat ihop, men det vill sig inte...
Nästa gång då kanske.






Kommentarer
Postat av: Vanja

Skönt med långhelg:)

Förresten, nu när jag slipper gips och allt sånnt kommer jag gärna och hälsar på nån dag ni är hemma:)

2011-06-07 @ 00:07:34
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0