Söndag

Jag verkligen älskar helger!!
De senaste har bara spenderats med så goa sällskap. Jag blir så glad av att ha alla underbara runt omkring.
Spricker av glädje!!! =)

Denna helg har man ännu mer blivit sugen på att flytta till hus. Herreguuuuu så varmt vi har haft i lägenheten! Det går inte ens att förklara. Igår duschade jag tre gånger, men det spelade bara mindre och mindre roll att jag gjordet. Ha, SÅ varmt att jag och Moa fastnade i varandra under måltiderna!
Alla fönster öppna och balkongdörr + takfläkt på tokvarv i vardagsrummet = ingen som helst jävla skillnad.
Nää, när vi en vacker dag får tag på en kåk, då blir det ganska direkt installation av en luftvärmepump...om inte det redan finns. AC i hemmet skulle då inte sitta fel!



Nu tänker jag gå och lägga mig, och jag hoppas verkligen att Moa känner för att sova läääääänge i morgon. Hon har nämligen en mamma som skulle kunna sova ståendes just nu. ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0