Tillbaka

Så där ja, nu är jag tillbaka här igen.
Jag har aldrig tid att sitta vid datorn på helgerna. Vi försöker vara ute på äventyr så mycket vi bara kan när hela familjen är samlad. =)

Midsommarafton firades med goa vänner ute på landet. Himlans trevligt med god grillad mat, jordgubbstårta och femkamp. Precis så man ska spendera en midsommarafton. Tackar alla som va med, underbart!!!
För övrigt; vi höll nästan på att leta ihjäl oss efter alkoholfria carlsberg-öl i fredags. Slut överallt! Till slut så hittade jag med lite hjälp... Den ölen gick tydligen åt som smör i solsken under midsommarhelgen. Kan jag gott förstå, underbart att dricka en massa öl utan att bli berusad! Man mår så mycket bättre dagen efter. =)




Nu är det dags för en liten dusch...sen jädrar ska jag hämta paket. Sa jag inte att jag skulle ha sådan tur att klänningen jag skickat efter skulle komma EFTER midsommar?! Jojo, visst gjorde den det. Idag kan jag som sagt hämta min efterlängtade klänning. Hoppas den passar nu då.

På åter...skrivande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0