7 dagar kvar

Nu börjar det glesa här mellan inläggen...

Jag lever, och det gör den lilla i magen också. Nätterna är hemska men sen när dagen kommer så är allt som bortblåst.
Det är på gång...men jag orkar snart inte vänta längre!
7 dagar kvar till beräknat datum..alltså, exakt en vecka bara.
Den STORA frågan är nu: innan eller efter?

Jag ska försöka att inte tänka så mycket denna vecka. Känns som att det kanske sätter igång om man inte tänker på hur gärna man vill att hon ska vilja ut nu ett par dagar innan.

Så jädra förväntansfull!!!



Kommentarer
Postat av: Vanja

Jag trodde att ni hamnat på BB i helgen, tills jag såg att du loggade in på facebooken ikväll.. Hehe. Nu är det nära, så spännande! :) Kram

2011-03-06 @ 23:00:53
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com
Postat av: Stina

Försök att vila så mycket du bara kan på dagarna om nätterna är jobbiga, du kommer behöva all kraft du kan få :) Men var inte orolig om det inte går, du kommer klara av att föda er lilla tjej ändå :)



Ät mycket pasta och försök dricka mycket, trots att det är jobbigt eftersom det blir ett jäkla spring på toa ;) Snart är det dags! :D Massa kramar :)

2011-03-07 @ 05:52:03
URL: http://baralitevi.blogspot.com
Postat av: Malin

Vad roligt att det är så nära!

Men precis, man vill INTE försöka tänka så mycket på det.. hur nu det går :-P



Lycka till ialla fall! :)

2011-03-07 @ 19:29:32
URL: http://napolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0