Älskar

Sakta men säkert börjar vi falla in i en vardag här hemma. Det känns helt fantastiskt. Men, det är ingen som säger att det är lätt med en liten bebis. =p
Det är faktiskt ganska tufft psykist, en total helomvändning.
Självklart en underbar sådan.
Tålamod är inte min starka sida, men det är något jag verkligen fått lära mig att man måste ha under den första veckan som nybliven mamma.

Jag älskar min dotter oerhört mycket och jag är världens lyckligaste som har den underbara familj jag har!!!

Ännu har den lilla sötnosen inte fått ett namn. Det va ju mycket mycket svårare än vad vi trodde. Galet!
Men strax kommer mer info, det lovar jag. =)

Tiden känns så knapp just nu, och jag vill njuta varje sekund jag kan med Rickard och våran dotter, nu medans Rickard är pappaledig. Dagarna går så fort att jag blir rädd...

Snart, snart tar hon för tusan studenten! ^^







Kommentarer
Postat av: Vanja

Underbara ni, jag är så nyfiken på lillan! :) Kram!

2011-03-28 @ 16:22:18
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0