Hmm...

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!?

FK är ännu inte färdig med min begäran om föräldrapenning som skickades in i början av året. Irri!
Så får man bara svaret när man ringer att de ska skicka till dom? att de ska skynda på ärendet eftersom datumet är passerat för två dagar sen.
Ehm, JA TACK!!!! 
Så, jag har ingen som helst aning om hur mycket jag kommer att få eller hur många dagar osv.
ARG!!!


Förutom ovanstående så mår jag bra och solen skiner. Underbart....men kallt!
Ska ge mig ut på en liten promenix här snart. Funkar det att gå mycket i nedförsbacke kanske..? =p


Här inne ligger hon och gror och vägrar komma ut. Sessan!


Sicken jädra kula...


Ta den där promenaden då.
Bye bye!



Kommentarer
Postat av: Vanja

Kom ut bebis, vi är nyfikna på dig!! :)

2011-03-15 @ 16:41:16
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0