Börjar det nu?!

Kan avslöja att jag haft värkar sen kl 21:00 igår kväll. Började då med ca 9 minuter emellan. Under natten har det dock varit med genomsnitt 20 minuter emellan varje värk. Varar allt mellan 40 sek till 1,10 min.
Om jag är trött, AAAAHH, jädrar! Precis när man varit på väg att slumra till så kommer en värk.
17,5 timme.
Klockan 21:30 låssna även "proppen".

Än är det ju inte på gång för infärd till BB, men jag hoppas på att värkarna vill komma allt mer intensivt snart. Är trött på att bara "hatta" på detta vis. Om ingen förändring sker till 17:00 så ringer jag fanimej in och hör va de säger.  Och just nu så livar hon i magen på mig som bara den..
För det KAN bara inte vara annat än värkar jag får...
För vissa gånger säger jag som följande till gubben på reklamen som säger: "Ni tjejer snackar om att föda barn, då ska ni bara veta när en kille är riktigt förkyld!"
"KOM TILLBAKA NÄR DU HAR FÅTT HÅR PÅ BRÖSTET!!"



Sis, denna låten tror jag att du gillar. ;)   Jag gört i alla fall!





Blir det färd till BB ikväll tro???
Jag ska lägga mig och lyssna på musik nu och försöka vila så gott jag kan. Jag behöver energi känner jag.



Kommentarer
Postat av: jenny

Wow vilken kvinna,du är! Lycka till!

2011-03-19 @ 10:27:31
Postat av: malin

Ja gillade låten iallfall:D

2011-03-21 @ 17:16:41
Postat av: Emely

Evelina, vad händer!

Är ju så himla nyfiken!

Hoppas att allting är bra!

Kram

2011-03-21 @ 18:14:41
URL: http://emelykullman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0