Det handlar om Moa

Tittade igenom filmsnuttar som vi filmat på Moa när hon va någon vecka bara. Helt sjukt vad hon har vuxit på 6 veckor!!!
Det går så ruskigt fort alltså. Jag känner att jag vill dokumentera allt hon gör bara för att verkligen inte missa någonting.

Moa är väldigt stark i nacken och lyfter på huvudet mer än gärna. Att "sitta upp" gillar hon bäst, då får ju hon också vara med. =p
Hon har börjat snacka lite. Testar ljud typ. SÅ JÄDRA GULLIG!!!
Idag upptäckte hon tv:n. Det va MTV på så vissa gånger var det mycket fart och fläkt på tv:n, och oj så hon kikade.
När hon skriker och grinar så är det inte längre bara samma stämma, hon liksom studsar fram ljuden till en början...sen jädrar blir det ju skrik men. ^^
Som sagt, tiden går så fort...herregud, hon är inte liten längre!!
Eller, jo, det är hon...men nu börjar allt det roliga...hennes förvandling från spädbarn till bebis. Kan man säga så?

Jag kan verkligen förstå de mammor som börjar längta efter en bebis till efter bara några veckor...för det är exakt vad jag har börjat göra. =p


                                                 Jag är en stolt mamma till min dotter!












Kommentarer
Postat av: Emely

Gud så spännande!

Hoppas att man kanske springer på er i sommar så man kan få säga hej!

Kram till er!

2011-05-02 @ 18:22:03
URL: http://emelykullman.blogg.se/
Postat av: Vanja

Hon är helt underbar, lilla Moa! :)

Jag ska till doktorn idag, röntga, ta bort stygn och byta gips... Så, jag kommer kanske att kunna leva mer efter dagens besök och då kanske ni vill komma och hälsa på nån dag? :) Typ nästa vecka eller så :) Kram

2011-05-04 @ 10:59:59
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0