En vecka kvar

Jag blir tokig på vädret just nu!!
Varför kan det inte vara lika klarblå himmel på dagen som det är på kvällen nu för tiden? Så jädra tråkigt.
Idag har det regnat till och från, och blåst nå så in i helsike. Kände inte alls att jag ville ta med mig Moa ut i den blåsten faktiskt.

I stället fick vi besök av bästaste syster...moster Sandra. Hon tog med sig ett varsitt wienerbröd, vilket ju va himla gulligt. FIKABRÖÖÖÖÖÖÖÖD!! Hö hö

Just nu så ligger Moa och sover på sin pappas bröst. Jag är grymt sugen på en riktig powerwalk. Få se om jag kanske ger mig ut en sväng. Har näst intill slutat blåsa...och regnar gör det inte längre. Guld de!



Här passar Moa på att njuta lite i favoritpositionen efter badet...
Funkar ju inte att ligga på sidan med Frejkabyxan...som förövrigt ryker om en vecka!!! =D


Nej, dags att fundra på den där pw.

Over and out




Kommentarer
Postat av: Vanja

Titta vad stor hon blivit! Lillskruttan växer:)

Åååh, min pjäxa ryker om 2 veckor, då (när jag tränat upp foten) hänger jag gärna med på powerwalkar! :) kram

2011-05-17 @ 21:27:40
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com
Postat av: siiz

Gullan, hon är det sötaste som finns! <3

2011-05-18 @ 20:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0