Helgen

Jag vet att jag sa att jag skulle fixa kort på det inhandlade. Det kommer, faktiskt. ^^
Det blidde stan igår med. Himla trevlans med stros. Slutade med en sen lunch på Kontrast.
Det är verkligen så mysigt med hela dagar ute på äventyr. Och Moa va så snäll såååå. Låg vaken i vagnen nästan hela tiden, men gnällde bara riktigt mycket en gång. Somnade gjorde hon lagom tills vi va klara på stan. Snuttan!!

Idag har varit en riktig familjedag. Har träffat alla nära familjemedlemar. Endast Moas morbror och hans böna som uteblev idag...men vi skickar en massa luftkramar till storstan här ifrån landet. ;p

Nu tusan ska jag slänga mig i säng!


Flaggar för ett tråkigt inlägg och lovar mig själv att börja dokumentera mera med kameran. Annars får det vara!! PunkT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0