Kakmonster

På tok för mycket kakor för mig idag...
Jag har fått ont i magen. ^^

Nya(?) kakor från Marabou kunde ha blitt en favorit OM det inte vore så att kakorna är så himla stora. Blir för mycket på någe vis... Ändå kan jag inte låta bli att ta mer än en.
Betyget blir 3 av 5 möjliga Evelina-smaklökar.


Är det någonting jag verkligen har fastnat för så är det fikabröd...kakor som bullar och rejäla bakelser.
Klart, man har väl aldrig tackat nej till smarriga kakor och sådant, men nu kan jag riktigt längta efter något att äta på till kaffet.
Mumma!!!

Nää, nu är det dags att kasta sig i säng så man hinner sova lite innan Moa vaknar.

God natt folks!




Kommentarer
Postat av: Vanja

Åh jag håller med! Fasen vad goa kakorna är, men som du sa- lite stora ;P

Men mums mums!

2011-05-12 @ 14:54:13
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com
Postat av: Erica

Jag håller med dig ang ditt kakbetyg! :D

2011-05-15 @ 21:09:20
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0