Morsor

Va tusan! Vi fick så jädra tråkigt här hemma i fredags så jag ringde till mamma och frågade om hon ville ha besök, och det ville hon.
Så mycket roligare att vara ute på vift någon annanstans än hemma faktiskt. Moa verkar tycka om det också...finns ju massor av andra saker att titta på som man inte har sett förut.

Jag hoppar tyvärr föräldragruppen...varför?...ingen jädra aning egentligen.
Första mötet med mammorna efter att alla fått sina bebisar vart för mig inställt då det dök upp andra saker.
Nu har jag inte riktigt brytt mig om att ta reda på när nästa "möte" är. Men jag har börjat fundera på om jag ska försöka fixa som en knytis-picknick eller liknande i sommar. Så himla många i Norrtälje som fått barn eller som ska få snart, så det vore kanske en kul grej..? =)

Nu väntar vi besök...men först ska jag ta mig en knäckemacka med rökt abborre på. Mumma hoppas jag!




 













Kommentarer
Postat av: Vanja

Ni får gärna hälsa på mig nästa gång ni har tråkigt! :)

2011-05-15 @ 13:57:55
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0