Frejkabyxan

Kass uppdatering, men lilldamen tillåter inte att jag har så mycket egentid. =p
Dock gör det inte mig ett dugg. Finns ju inget bättre än att spendera all tid i världen med min dotter!

Endast två veckor kvar med Frejkabyxan. Tiden springer, som vanligt, iväg.
Förra veckan fick hon en bredare byxa än den första. 2 cm bredare, knappt att man märker det med ögat, men Moa tyckte inte om det...plus att det är på håret att hon får plats i bilbarnstolen. Så få se om hon kanske måste åka bil utan byxan sista veckan. Inte Moa emot kan jag säga. =p
Glädjande är att allt såg strålande ut efter tre veckor!



         Bilden är lånad från google.se



Nu klarar hon att röra och vrida på huvudet. Ena halsmuskeln är fortfarande spänd men med lite stretsching så blire bra. Vi går hos Barnsjukgymnasterna också så.


Undra om sessan låter mig sola en aning på ballkongen? =p



Kommentarer
Postat av: Elli

Jag förstod inte att frejkabyxan var något annat än von rosenskenan :p Skönt att det var byxan hon fick och inte skenan :) Men gissar på att det var lika härligt när hon fick ta bort den ändå!

2011-08-03 @ 08:02:07
URL: http://dagarnailivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0