Höggravid, mitt i mellan och nu

Helt sjukt egentligen! Jag har inte på något sätt "tränat" mina överarmar..biceps, men jag har väl aldrig haft såna muskulösa armar som jag har nu. Ha ha

Anledningen heter förstås Moa. =)
Man bär och bär och hon blir tyngre och tyngre. Sen så tar vi alltid med oss liggdelen till vagnen upp till lägenheten medans resten får stå kvar nere i porten. Och det väger ju lite, och med Moa i så väger den ju några kilo till.
Önskar väl lite att resten av kroppen kunde påverkas också, men så lätt ska det inte vara. ^^
Men magen min har lagt sig relativt bra faktiskt. Känns dock som gele, men det är la mysigt ba.
Rickard sa så snällt när jag bad honom känna på magen:
"När jag känner på din mage blir jag sugen på chokladbollar." 
Haha, min prins!!

Men detta tåls att sägas flera gånger; Jag känner mig mera säker på min kropp nu än vad jag någonsin har gjort. Det är liksom inte hela världen att ha de där bristningarna på höfterna och den lite sladdriga magen. Självklart så har jag mål som jag vill nå...att kunna komma i alla mina jeans igen, men jag känner ingen stress liksom. Det går sakta men säkert...och nu kommer jag i 3 stycken i allafall.
Jag trodde att det skulle betyda mer för mig att gå ner all vikt och bli fit igen än vad det faktiskt nu gör.
Man ska vara stolt över sin kropp som faktiskt har klarat av att bära ett barn i 9 månader. Fantastiskt vad kvinnokroppen klarar av!

 
9 mars 2011 (4 dagar innan beräknad förlossning)


 
15 mars 2011 (2 dagar efter beräknad förlossning)


            MOA FÖDDES 18 MARS 2011!!!

24 mars 2011 (6 dagar efter förlossningen)



Idag den 24 maj 2011 (9 ½ vecka efter förlossningen)




Börjar bli dags att knoppa snart. Moa har redan sovit i två timmar...har en känsla av att hon kommer att vakna snart. Magen hennes är inte på den snälla sidan idag. Pluttan.


Sov gott och dröm sött!






Kommentarer
Postat av: sophia

Tack för din komemtar. Vilket söt liten prinsessa du har :) Men varför har hon den där skenan?

Får man fråga vart du bor? :)

2011-05-25 @ 19:36:24
URL: http://soodivine.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hur.. utstretchad blev tatueringen?

2011-05-25 @ 19:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0