Vad?

Jag tog faktiskt den där promenaden i tisdags. Jag va helt slut när jag kom hem...men det va skönt att gå utan att behöva dra en barnvagn. Skönt att ge sig ut så där på kvällen, i sin ensamhet, och rensa tankarna lite.

Igår tog jag och Moa en promenad för att handla lite. Passade då på att träffa bästaste Malin i samma veva. Va länge sedan vi sågs nu. Hennes hund Hanzo vart genast Moas bästa kompis. Som hon gillade att titta på den svartvita hunden när han lekte med sin matte. Ännu bättre gillade hon att bli nosad på. Fick även ett par blöta pussar av Hanzo...Moa bara låg och log riktigt mycket. Söta!!


Måste rekomendera ett sju-dundrande bra värmeskydd för håret!
Håret blir alldeles lent, mjukt och glansigt. När man sprayar i det i håret så luktar det verkligen som något man får direkt i salongen...gott alltså. =)
Mitt hår har aldrig, och då menar jag verkligen ALDRIG, känts så här bra som när jag nu använder denna!
Och pricken över i:et ; Den är extremt prisvärd!

Franck Provost paris   Expert Protection





Slänger in en bild på hur jag och Moa spenderade en stund i soffan innan:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0