En mardröm!

Jag har väl aldrig känt mig så upprörd som jag känner mig nu!
Usch, fan så arg jag blir!!!
HUR ÄR VISSA FUNTADE I SINA FULA SKALLAR?

Om ni gjorde som mig och missade Uppdrag granskning på tv igår och vill veta vad jag spyr galla på?
Kolla denna länken:
http://svtplay.se/v/2588771/uppdrag_granskning/del_10_av_16__mardrommen

Nu bloggar jag från appen så jag är inte säker på om detta funkar, men jag ger det ett försök.

Det handlar om två föräldrar som blir oskyldigt anklagade för det värsta man som förälder kan bli anklagad för!
Jag höll knappt tillbaka gråten och va tvungen att titta bort ibland för att jag inte skulle stortjuta. Att se detta parets smärta!!
Usch alltså!!

Att det finns folk som sjukt nog har större makt om ens barn än dess föräldrar utan någon bevisad anledning, det trodde jag inte!

Nu ska jag försöka sova. Är så tlött så tlött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0