Har den äran

Jag fyllde år i måndags. Det har firats lite nu och då så att säga.
Man har lite därför glömt av vilken dag det va den "riktiga" dagen.
Men inte mig emot. =)

Jag är mer än nöjd med de presenter jag fick.
Fyra presentkort på H&M, så nu har man lite cash att shoppa för! ÄNTLIGEN!
En dunderbra tvålbehållare. Man behöver bara hålla handen under så sprutar den ut en klick tvål automatiskt. Hygieniskt och bra. Jag är beroende av att tvätta händerna och allra helst när jag lagar mat. Grejt!
Ett underställ. Perfekt för promenaderna i vinter!
Världens vackraste blombukett! Har aldrig sett nå vackrare.
En superfin ängel från finaste syster.
En julstjärna med styckgodisar klistrat på krukan.
Urmysiga strumpor.
2st ryggmassage special. Så jädra behövligt alltså! Ska ner och boka tid i veckan.

Ja, det va nog allt. Men jag är så grymt nöjd. För att inte ha önskat mig något egentligen.

Nu är man få finnarnas bästa ålder; sugosex..
Ha ha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0