Trött, så trött!

Ibland vaknar Moa FÖRE Rickards klocka. Idag va ibland! Hurrfff!

Upp som en zombie och letar runt i Moas säng efter nappen, hittar den, stoppar den i hennes mun, går tillbaka till min säng och hoppas innerligt att hon somnar om.
Idag ville hon inte det.

Sen börjar Rickards klocka ringa hej vilt. Så nu sitter vi uppe!
Klockan 04:40 klev vi upp.

Moa är superpigg men jag, jag har grus i ögonen. Eller grus, pröva stora jädra stenblock!!
Meeeeen, om en stund har nog jag också vaknat till.

Nu är nog Moas frukostflarra färdig att serveras.

Trevlig fredag vänner! =)


Kommentarer
Postat av: fia

nämen, så kan dom ju inte göra! dom måste ju berätta vad det är!! Däremot så glömde dom skicka remiss ifrån danderyd så det tog ju jätte lång tid innan vi fick komma till en sjukgymnast:p

2011-11-11 @ 11:09:04
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0