Moas bok

Har suttit och kikat igenom bilder vi tagit på Moa. Ska nämligen göra en liten minibok till henne på Öppna förskolan i morgon. Så har plockat ut 14 bilder som jag vill ha med.
Det va inte det lättaste det inte...jag vill ha med ALLA bilder på lillsessan. Hur kan man välja liksom?
Egentligen va det en aktivitet dom hade i oktober månad...men jag va tydligen en månad sen. Fast jag fick göra ändå. Snälla fröknar!

Jaja, nu är det valt och en framsida är gjord. Ser verkligen fram emot att se den färdig. =)

Jag har bokat tid hos frissan. Det kostar ju skjortan att gå och få barret fixat, men nu skiter jag i det!
Jag unnar mig minsann! Ett steg i rätt riktning.

Checkar ut för idag.


             Moa 2½ månad.  (3 juni 2011)


Kommentarer
Postat av: Emely

Fin bok!

Klart att vi kan ta en fika nästa gång jag är i Norrtälje, hade vart jätte trevligt! Hade faktisgt dej i tankarna även denna gången jag var hemma men tiden bara sprang förbi!

Jag kan höra av mej nästa gång!

alltid kul att ses!

Kram

2011-11-22 @ 20:32:26
URL: http://emelykullman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0