Hmm...

Jag försöker att lägga ut ett inlägg med hjälp av appen, men det går åt fanders! Måste va nå vajsing.
Så jag fick slå på datorn helt enkelt för att bara säga det. ^^

Sitter och myser i soffan framför Idol med grönsaker och dip. Till och med att jag har tänt ljus.
Karln i huset är inte hemma ikväll och Moa har somnat sen en timme tillbaka.
Väldigt skönt med "egen-tid" även om man är kvar hemma och bara degar. Men det är ändå en liten frihet i sig. =)

Börjar bli lite småsugen på en utgång i morgon. Det va ju inte igår alltså. Inte "själv", utan Rickard.
Undra ja om det blir så? Det visar sig vad min älskade sambo säger, och förstås att jag fortfarande är sugen i morgon.

Well well, nu ska jag återgå till mitt fredagsmys.
Önskar er en fortsatt trevlig fredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0