Som om det inte fanns en morgondag

Jajamen. Utgång blev det igår, och det känns idag vill jag lova! Haha!
Jag och syrran körde lite all in kan man säga.
Det råkade bli lite för mycket av det goda och idag har jag verkligen mått piss.
Jag har inte ätit på hela dagen och tömt magen både en och två gånger...

Detta gör man då inte ofta, vilket nog är tur. I allafall nu när man har barn. Det är INTE kul att vara bakis och försöka underhålla en 7 månaders bebis.
Tur som va så vart hon så trött att vi kunde gå och lägga oss en stund nu på eftermiddagen. Och faktiskt så sov vi i nästan 2 timmar.
Nu mår jag som en ny människa, men nu har ju hela dagen gått och kvällen börjar.

Meeeen, för att summera;  FASIKEN SÅ KUL VI HADE IGÅR!!!  =)

Jo då, vi fastande pinsamt nog på bild så klaaaart!




Nu ska jag få min karl att åka och köpa mig den största kebabtallriken som finns!!!
Jag är hungrig!


Trevlig söndag! =)

Kommentarer
Postat av: Molly

Jätte fint kort på er jöh!

2011-10-10 @ 00:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0