God morgon!

Morgon har det varit hemma hos oss sen halv 5 i morse. Jo jag tackar!!

Moa vaknar utav Rickards väckarklocka och börjar gnälla. Det är ett riktigt problem det där med väckarklocka.
När hon va mindre så vaknade hon inte lika lätt, men nu, nu vaknar hon ganska direkt när klockan ringer.
Skitjobbigt om ni frågar mig, eftersom jag vet att hon skulle sova åtminstonde två timmar till om INTE den förbaskade klockan skulle ringa.
Men jag vet inte hur vi ska göra. Rickard måste ju vakna men det måste inte Moa..


I vilket fall så mår vi bra idag och Moa leker för fullt och trasslar in sig i precis allting. Hon hade fixat en fin fotdekoration för en stund sen. =D




Jag har ju inte uppdaterat om dopet som vi hade för moa den 9 juli. Den dagen vart så perfekt som den bara kunde bli! Ska berätta och visa bilder senare idag tänkte jag.

Nu ligger Moa och vilar så jag ska passa på att duscha.

Hörrni, idag är det fredag!!! Yeeeeeiiii






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0