Jobb

Jo då, jag ska börja jobba. Skönt med lite extra pengar faktiskt. Och vi har ju verkligen inte tänkt att vi ska bo kvar i lägenheten för alltid...typ helst inte ens i ett år till. Så ja, då är det dags att börja spara ihop en buffert. Och det passar ju perfekt att jobba då Rickard är hemma.

Vart ska jag då jobba? Jo, jag får komma tillbaka till Coop Nära.
Jag vart nämligen varslad under min graviditet. På ett sätt som inte gick ordentligt till!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(en annan historia)
Butiken har sedan en tid tillbaka bytt chef och stället har blivit HUNDRA gånger bättre.
Detta är en superchans som jag bara inte kan tacka nej till. Jag erbjuds att jobba varannan helg vilket ju är perfekt, plus att OB:n är så hög inom handels så jag kommer att tjäna dubbelt. Förhoppningsvis så får jag hoppa in någon kväll då och då med. Bättre än ingenting, även om jag inte planerar att jobba i just en livsmedelsbutik efter mammaledigheten...men men, den som lever får se. =)

Nu väntar vi bara på bästa Sandra, sen blir det skräpmat för heeeeeela slanten!

Trevlig lördag önskar jag er!



Kommentarer
Postat av: fia

alla har så små huvuden när de föddes, de verkar vara mellan 33-35, inte undra på att corre knappt kom ut ur mig då när hennes huvud var 38!:p var tvungen o fråga för att det kändes som att corre hade lite väl stort huvud när hon föddes och ja, det verkar så:p haha.

2011-09-12 @ 21:31:13
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Härligt att få komma ut och vara mer än "bara" mamma

2011-09-13 @ 11:47:55
URL: http://saratilling.se
Postat av: Caroline

hurra! då kan jag börja handla där iegn, på helgerna iaf )

2011-09-16 @ 08:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0