Känsligt kanske..?

Ja alltså, när det kommer till det snuskiga...

När jag sitter och sappar mellan tv1000-kanalerna och Canal+ -kanalerna så bläddrar man alltid förbi denna kanal som heter Private Spice. Den ligger liksom precis emellan dessa filmkanaler.
MITT PÅ BLANKA DAGEN så visas det "knasiga" filmer må ni tro. Eller det är väl dynget runt.
Nu till själva grejen jag vill ha sagt...Jag verkligen dubbelviker mig av skratt när jag ser vad vissa filmer heter och faktiskt handlar om.
(jag kanske stannar för att kika vad filmen just då heter...kanske) ^^
Jag tänkte ge er två exempel som jag så fint har fotat:



oooooooooooooooooooch..........  *trummvirvel*




Kan berätta att denna kanal är kodad och såklart så även om kod fanns så kunde vi inte titta ändå då vi faktiskt inte betalar för att ha den. Skulle inte betala för den heller!
Så, då har jag sagt det så det inte finns några frågetecken. =D

Sattttdeeeee!

Nää hörrni, jag blickar på sista minuterna på Idol istället.

Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0