Moas dop 9/7-11

Vilken dag!! Jag kan inte nog säga hur lyckad den vart!
Fantastiska människor som gjorde Moas dopdag till den bästa! Tackar alla fina själar som va med!

Vi va aldrig säkra på vilken kyrka vi ville använda för dopet. Men vi visste att vi inte villa ha ett "vanligt" dop. Till slut fick mamma tag på den bästa (enligt min mening) prästen i Norrtäljeområdet, och han ville gärna döpa våran lilla tös. 
Kyrka då? Nää, det ska vara utomhus tänkte vi. Och vi gillar ändå denna lilla stad Norrtälje och den är ganska vacker att kika ut över.
Utsiktsplatsen uppe vid Södra Bergen...PERFEKT!!
Min älskade mamma såg till att kommunen kom upp och städade och tog bort klotter och annat olämpligt från platsen. Den skulle vara så ren och fin som det bara gick!
Och jädrans...det vart så bra! Jag skulle inte vilja ändra på något!

Vi kanske inte är så vackra på bilderna, men va gör det?! Moa är ändå alltid sötast!! =D








              Gudmor Sandra skymtas (gudfar Daniels arm också)


Moa sög på sin pappas tumme genom nästan hela dopet..haaha




Här är vi då; pappa, MOA, mamma, gudfar och gudmor

En perfekt dag...sa jag det?! =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0