Ny vecka

Har en känsla av att denna vecka kommer att bli lite så där extra bra.
Den började med att Moa va på strålande humör HELA dagen. Knappt nå gnäll alls! Och när det va läggdags nu ikväll så somnade hon i min famn. Ingen protest i sängen eller liknande. Underbart! =)

Imorgon har vi en dejt med Emma och hennes Isabelle. Det kan ju inte gå annat än bra.
Onsdag har vi ytterligare en dejt. Denna dagen träffar vi Malin...det känns lite som på tiden! Träffar knappt människan. Meeeeen på onsdag är det då som sagt dags att ses.
Torsdag står ännu tomt vilket kan vara skönt. Då blir det nog till att försöka ta tag i hemmet.
Fredag kommer vi nog spendera hemma hos mammsen som slutar tidigt från jobbet.

Mitt veckoschema ser för mig helt okej ut!

En sak som jag fick extrem ångest för igår kväll va detta med förskola. Herreguuuu vilken djungel. Och läskigt känns det att behöva lämna Moa så där till (i början) okända människor.
Jaja, detta får bli ett annat inlägg...känns som att jag kan mala på hur länge som helst. Så jag lämnar detta ämne för nu.

Nej hörrni, nu tänker nog jag lägga mig under täcket.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0