OK

Igår fick Moa en OK-stämpel i rumpan, som sköterskan sa.
Jo då, nu är hon hel igen!!! Frejkan gjorde sitt med andra ord. Det va så skönt att få det bekräftat. Röntgenbilderna såg strålande ut. Vi fick med oss bilderna hem som jag faktiskt ska rama in! =)
Underbart att en sådan "liten" grej kan hjälpa. Tack och lov säger jag!!!

Nu är det bara nacken kvar. Det börjar se mycket mycket bättre ut, men hon är fortfarande en aning sne. Vi som vet ser det, men annars är det nog ganska svårt att märka. Hon har även blivit riktigt duktig på att ligga på mage. Nu vänder hon sig åt alla håll och kanter så nu tycker hon att det är riktigt kul med magläge...en stund. ^^

Vi fortsätter att gå hos sjukgymnasten för att följa upp hennes nacke och huvudform. Men som sagt, det borde bli helt bra det me! Vi strävar efter det så klart! =)

Idag börjar jag känna mig krasslig...är det min tur att bli sjuk må tro?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0