Öppna förskolan

Tre tisdagar på rad nu har vi spenderat förmiddagarna på Öppna förskolan. Supermysig och Moa älskar det. Ja, det märks för hon sover som en stock när vi väl kommer hem efteråt!
En liten sångstund som följs av lite fika är ju aldrig fel. =)
Igår somnade Moa dock i famnen under fikat så det vart inte så mycket leka, men äsch.
Nu funderar vi lite om vi ska följa med på utflykt på fredag till Färsna gård och kika på djur, men det beror lite på väder och så.

I övrigt så händer det inte speciellt mycket just nu. Jag har kommit in i en period då mitt humör hoppar upp och ner. Och idag har varit en dag då allt bara har varit fel i mina ögon. Minsta lilla och jag tänder till diiiirekt.
Mja, klimakteriet är ju förhoppningsvis långt bort så...nått jädra fel är det!!! Irri!

Nää hörrni, jag återkommer när jag är på bättre humör.

Tjoflöjt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0