Perfektionisten talar!

Det ska ju så klart stå SKORNA!!


Idag har vi handlat en lampa. En lampa som jag så gärna ville ha förra året...men de tog slut så fort att vi inte hann köpa. Nu....nu har jag köpt den och jag är såååååååå nöjd!



Det är ett körsbärsträd som lyser lila. Hur mysigt som helst. På bilden är färgen inte alls lika skarp som den lyser i verkligheten, och i ett mörkt rum så är detta supersnyggt!

Moa har somnat i våran säng då hon sov middag. Hon sover fortfarande och jag befarar att hon kommer att sova hela natten. Så ska försöka bära över henne till hennes säng...håller tummarna för att hon inte vaknar.

Over and out




Kommentarer
Postat av: fia

ja hon kanske är i en sån tillväxt period :/ ska se hur det är i natt, hoppas inte att hon vill äta lika mycket igen haha!

2011-09-22 @ 21:28:06
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0