Städning pågår!

Vad jag hatar att städa! Vad jag hatar att städa när det ligger en massa saker ivägen!!
Men viktigast av allt...vad jag ÄLSKAR att bo i ett rent hem!!

Innan Moa kom, ja, innan jag ens planerade barn, så städade jag minst en gång i veckan. Jag småplockade varje dag, vilket resulterade i ett väldigt rent hem.
Nu, när Moa finns med oss, så finns inte tiden till att hålla en jämn städning. Plus att den lilla krabaten är livrädd för dammsugaren.
Nää, man tar städningen den dagen då det passar in för oss båda. Idag ligger Moa på golvet och klarar av att roa sig själv. Då passar jag på att springa runt och dona. Dammsög gjorde jag medans hon vilade innan.
Nu börjar jag känna mig som hemma igen. Älskart!

Så ja, min dag går ut på att fixa ba...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0