Svenska Hollywoodfruar...

Jag kan då faaaaan inte med dom!!
Eller, en gillar jag skarpt, men vem gör inte...Maria Montazami. Men hon är den enda!
De andra är hemska på sina egna vis tycker jag.

Jag brukar inte kika på programmet faktiskt. Vet knappt vilken dag i veckan de går, heller inte vilken tid. Idag nu så zappade jag runt och hamnade in på´t. Nu kan jag inte sluta titta...av rent hat så kan jag bara inte!!!



Denna kvinna, Gunilla hette hon va?, vilken HEMSK människa! Jag tycker så otroligt synd om hennes dotter som bokstavligen tvingas till olika talangjakter utav sin dumma mamma.
Till saken hör att mamman sitter och säger till kameran att det är hennes dotter som vill detta, hennes dotter är perfektionist m.m. Det är raka motsatsen!!!
Lilltjejen är till och med sjuk, men hon ska sjunga och åka runt på olika saker ändå!!! WHAT??!!
PSYKFALL!!!!!!!!
Nää usch, jag blir så jävla förbannad när jag ser detta!!!

STACKARS BARN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0