Bakom mina solglasögon

Efter 7-8 år blir jag nu tvungen att göra något jag farat över...köpa solglasögon.

Jag har haft samma bricker i typ 7 år. Är det något jag inte passar i så är det solglasögon (och mössa), så har liksom nöjt mig med mina tjusiga som jag för länge sedan införskaffade.

Idag hände det. Jädrar alltså. De gick

sönder. Så nu MÅSTE jag ju köpa mig ett par nya. Jag undrar om jag kommer finna några.
I morgon ska jag ner på stan och strosa. Kanske man skulle försööööööka leta. =)


Kommentarer
Postat av: malin/ Molly / Mallan

Jag vet hur de är, jag har samma problem. Jag passar inte heller i varken mössa eller solglajjer.. ursch... Stort Lycka till tjejen och hoppas att du hittar några du du kan ha!:)

Kramar

2012-04-16 @ 22:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0