Bättringsvägen

Lillskruttan har varit sjuk sen förra lördagen, dagarna har gått och det har varken blivit bättre eller sämre.
Hostat och snorat till förbannelse. Hostan har dock bara varit "hård" två dagar, och feber hade hon de första fyra dagarna.

Nu börjar det gå åt rätt håll. Så förhoppningsvis kan vi röra oss ut till påsken.
Fast jag har blivit hängig jag nu, men det tar jag så gärna, bara Moa blir helt frisk!

Hon är rätt knasig våran lilla Moa. Hon hittade på att det va dunderbra att suga på en ring som hör till ena gosedjuret från babygymmet hon hade som liten. Hon satt med den i munnen en bra stund och det såg lite roligt ut.
Den va liksom lite bättre än nappen när det kliar i munnen..




I söndagskväll så fick vi en massa snö igen, och det snöade hela förmiddagen igår.
Kan meddela att jag fick julkänslor. Mysigt ändå.



Kommentarer
Postat av: Vanja

Åh skruttan! Saknar henne! (Er!) :)

Ses efter påsk, hoppas jag! Kram

2012-04-03 @ 20:52:18
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0